Pages

Thursday, 26 July 2012

DVDitä ja uutta ilmettä

Näköjään tullu tommonen pikkunen kuukauden tauko tähän postaukseen, mutta syyttäkäämme töitä. Mulla on tällä viikolla ollu nyt ma-to vapaata ja sitä ennen mulla on tässä kuussa ollu tasan 3 vapaapäivää, joten ei oo hirveemmin kerinny mitään postauksia edes miettimään. Eikä sen puoleen oo ollu pahemmin postattavaakaan :D

Tulin tänään todenneeks, että mulla on ihan hirveesti DVDitä ja tarvin niille uuden hyllyn, kun ei kaikki mahu tohon nykyseen. Ajattelin sitten, että voisin tehä niistä semmosen postauksen ja voisin sitten jonkun ajan päästä kattoa kuinka paljon niitä on tullu lisää. Itseasiassa ostin tänään jo yhen lisää, mikä ei sitten päätyny kuviin kun en jaksanu ruveta kuvaan sitä enää erikseen.

Loppuun sitten vielä jotain kuvaa uusista hiuksista, jotka kävin leikkauttamassa viime viikon keskiviikkona. Tykkään ihan sikana♥

Tuotantokaudet miinus yks
Se yksi puuttuva
Ja sitten elokuvat:
Noiden lisäks multa löytyy sitten vielä 2 koirankoulutus DVDtä, joita en jaksanu ottaa mukaan kuviin. Plus sitten Maa aikojen alussa 7, jonka ostin tänään. Ja joo, ne on mulla hyllyssä aakkosjärjestyksessä enkä halunnu sekottaa niitä noihinkaan. Pakkomielteinen kun olen.

Jaaaa sitten vielä yhteiskuva kaikista:
Ja kyllä, mulla on kaks Avatar DVDtä. Toi isompi oli pakko ostaa, koska siinä on niin paljon kaikkee hienoo eikä ollu kallis. Toi toinen sitten on ihan tavallinen ja jos joku sen haluaa ostaa niin voi pistää kommenttia tai jotain. En mä kahdella Avatar DVDllä kumminkaan mitään tee.

Ja sitten ne hiukset:
Eipä tässä sit kait muuta. Joku päivä pistän pari kuvaa Linnanmäen SeaLifesta, kun käytiin siellä porukalla eilen. Pitää vaan jaksaa käydä ne kuvat ensin läpi, että mitä kehtaa julkasta... Siellä kun on suhteellisen pimeetä eikä saa käyttää salamaa niin pikkusen hankala saada hyviä kuvia ilman jalustaa.. :D



No comments:

Post a Comment