Pages

Wednesday, 29 August 2012

Mun valtakunta

Tässä ois nyt tämmönen huonepostaus. Kuvien laatu kusee, koska olin liian laiska pystyttämään kameranjalkaa ja mun huone on hämärä paikka. Mutta eiköhän niistä semmosen general idean kumminkin saa (:

Ovelta katsottuna



Mä rakastan tätä♥ Isoveli maalas käärmeen, meikä tekstin.

Vaatehuoneen ovi ja seinä, jonka oon maalannu joskus 6 vuotiaana :D

Tarvin toisen samanlaisen tai isomman...

Marsupilami, toivottavasti siltä ei lopu happi.

Lamppu on vähän tommonen koruteline :D
Piilo tomoselle pikkukrääsälle, mitä en tarvi juuri ikiä.

Spöka ja pikkukaktus♥

Pääsiäismunista tulleita aarteita ja mun vanhat kengät (:

Nää oli joskus ihan mun lempparit, sillon kun ne vielä mahtu jalkaan..

Sängyn edestä näkymä

 Siinä oli mun huone ja sitten tämä loppu valtakunta, eli yläkerran olkkari.

 Tosi siistiä eikö? Tää vaan ei pysy turhan siistinä kauheen kauaa, just vähän aika sitten siivottiin.. :D

Ite tykkään omasta huoneestani ihan hirmusesti ja on tää olkkarikin kiva. Täällä tosiaan ei juurikaan mun vanhemmat käy ja nyt kun isoveli muutti Joensuuhun, niin tää on vähän niinkun mun oma (:

No comments:

Post a Comment