Pages

Tuesday, 4 September 2012

Mä niin en pärjää

Varotan jo näin heti alkuun, tää postaus tulee olemaan melko puhdasta gif spämmäystä. Varautukaa.

Mun on PAKKO saada FoQ:n kaikki tuotantokaudet DVD:lle muuten mä en oikeesti pärjää. Oon saanu kolme ekaa kautta katottua ja nelosen ekan jakson ja öszkljgkdjg nelosen kakkosta ei löydy mistään! Paitsi portugaliks dubattuna ja se kuulostaa niin väärälle, etten kykene kattomaan sitä. Yh. Mun pitäis olla jo nukkumassakin, mutta en vaan kykene lähtemään tästä vaikka kuinka tiedän, että aamulla väsyttää. Siispä päätän kiduttaa itseäni selaamalla tumblr:sta Fervid kuvia ja giffejä. Kuolen.

Ne on niin täydellinen pari etten mä kestä sitä ;__; Mäkin haluuuuuun ;_;
En kestä apua :D Tää ohjelma on vaan niin loistava♥

Ja jotta ymmärtäiseitte vähän paremmin mistä ylemmässä on kyse:

Normaalisti olisin heti suosittelemassa tätä joka suuntaan, että "kattokaa kaikki tämä!", mutta tällä kertaa sanon vaan, että älkää missään nimessä alottako tämän kattomista! Ellette halua kärsiä vakavista riippuvuusoireista ja Googlen ylikulutuksesta, koska näiden jaksojen löytäminen on ihan perkeleen vaikeeta. Tai aika monta jaksoo löysin putkeen veho.com:sta, mutta nekin tyssäs sitten tohon 4x02:seen. Mutta koska mulla on ihana ystävä (on niitä enemmänkin oikeesti), niin sain linkin tohonkin jaksoon :3 Leo oli ihana ja autto ettimään ja nyt sain mielenrauhan taas hetkeks. Yhden jakson ajaksi. Jonka voin kattoa vasta huomenna, koska mun pitäis oikeesti olla jo nukkumassa, koska kuudelta herätys kouluun (jee...). Mutta mä en vaan voi!

Tossa sarjassa on liikaa ihania ihmisiä ja noiden lisäks yks mun lemppareista on Cabano. No explanations needed, koska kuvat:
JA MITÄ MINÄ LÖYSINKÄÄN!
Cabano, Fer, Julio & Quino
Julio on kans kiva, se oli kyllä paljon paremman näkönen ennenkun meni ja ryhty leikkimään natsipaskaa vähäks aikaa ja samalla lähti hiukset. Ja kyllä tässä on hyviä naispuoleisia hahmojakin, Paula näin esimerkkinä (Ruth ja Yoli on kans jees), mutta niistä en jaksa spämmiä, koska ne ei oo niin mielenkiintosia.

Ja voi apua tää on jo kilometrin mittanen niin taidan lopettaa tähän. Ei tätä kyllä varmaan kukaan jaksa lukea/kattoo edes loppuun asti, mutta zero fucks given koska sain avautua :D

Voisin jatkaa tätä spämmiä maailman tappiin asti, koska FoQ♥

No comments:

Post a Comment