Pages

Sunday, 16 September 2012

Maailmantango

Oli ja meni. Perjantaina oltiin kymmenestä asti paikalla. Vaikkakin kun päästiin pakkikselle selvis, ettei päästä sinne sisään tekeen mitään ennen kolmea. Eli meillä oli 5 tuntia vapaa-aikaa siinä sitten. Taino osa porukasta pisti ohjaamon pystyyn rekkaan, mutta ei sinne kaikki mahtunu häärimään niin loput lähti omille teilleen.

Ostin torstaina itelleni Samsung Galaxy Tab 2:sen ni käytiin kavereiden kanssa Gigantissa ja Prismassa kattomassa löytyiskö siihen kivaa suojakuorta, mutta eipä löytyny. Prismasta tarttu kyllä matkaan karkkia evääks illaks.. :D

Kolmelta sit tosiaan päästiin pistään monikameraa kasaan eikä siinä nyt ihan hirveen kauaa menny. Klubin puolella alko konsertit jo kuudelta ja loppu kymmenen aikoihin, kun pakkiksella taas alko vasta kymmeneltä. Mullahan ei siis ollut varsinaista roolia sille päivälle niin lähinnä vaan hengasin siellä ympäriinsä ja pelailin tabillani. Ysin aikoihin sitten Jupi (luokanvalvoja, ryhmänohjaaja mikä onkaan) keksi, että tarvitaan studari ja minähän siihen hommaan sitten jouduin, kun olin ainut ylimääränen. Eipä siinäkään tosin hirveesti hommaa ollu, olin vaan ohjaajan ja juontajan välinen yhteys siinä ja annoin luvan juontajalle juontaa bändin lavalle sitten kun ohjaamo oli valmis. Lähin sitten kotiin aika pian väliajan jälkeen, kun kyyti tuli eikä mua enää tarvittu.

Lauantaina sitten olinkin kamerassa Pakkahuoneen puolella. Eka kuvaus alko 12, mutta se oli joku tangon SM-kilpailu niin ei kuvattu siitä kun pari tanssia alusta, finaaleja ja palkintojenjako. Tuli hyvä fiilis, kun ohjaaja käytti mun kuvaa eniten, kun olin kuulemma koko aika niin hyvin kartalla ja annoin hyviä kuvia. Sain myös sekä opettajalta että ohjaajalta kehuja, että oon hyvä lavakamera ja annoin tosi vakaita ja hyviä kuvia. Mikä ei oikeesti ole ihan hirveen helppoa, kun olalla on semmonen 10kg kamera ja perässä pitää vetää jotain 4cm halkasijaltaan piuhaa.. Olin sitten kuitenkin kaks pisintä settiä lavakamerassa, kun kukaan muu ei halunnu ja olen hullu. Nyt onkin sitten olkapäät ihan jumissa ja polvessa iso mustelma, kun menin vähän vauhdilla kyykkyyn.

Loppujen lopuks oli ihan jees projekti, ei sitä vaan kauheen hyvin oltu suunniteltu mutta saatiin kaikki kuitenkin toimiin ihan ok.

Kuvia ei nyt oo, kun ei ollu ensinnäkään kameraa mukana ja etenkään lauantaina ei ollu turhan paljoa taukojakaan siinä.

No comments:

Post a Comment