Pages

Monday, 10 September 2012

Väsymystä ja sen sellasta..

Mä niin tarviin lomaa. Ihan kaikesta ja kaikista. Mua oikeesti väsyttää nyt niin hirveesti, että tekis mieli vaan nukkua ja lojua sängyssä seuraavat kaks viikkoo tekemättä yhtään mitään muuta. Voi kun se oliskin mahdollista, mutta täytyy käydä koulussa ja täytyy hoitaa koiraa ja töissäkin pitäis vielä käydä.

No, nyt on jotain 9 päivän loma töistä, mutta eipä tässä hirveemmin kerkeä olemaan kun on ihan hulluna koulua. Perjantaina ja lauantaina ois kumpanakin päivänä yöhön asti koulua, koska Maailmantango. Kiinnostaa ihan hirveesti. Torstaina olis animointia - kiinnostaa vielä enemmän ja huomenna ja keskiviikkona ois muuten vaan paskaa kaheksasta neljään.

Tällä hetkellä ois kaks hommaa mitkä pitäis saada tehtyä, mutta mä en vaan saa itteeni tekemään mitään siellä koulussa. Ihan oikeesti mä vaan istun siellä sen 8h/pvä tekemättä tasan mitään kouluun liittyvää. Hyvä, jos avaan edes jonkun muun ohjelman kun nettiselaimen. Käytän kaikki koulupäivät vaan netissä surffaamiseen ja tv-sarjojen kattomiseen. Tekee tosi hyvää mun valmistumiselle. Etenkin kun toinen noista hommista pitäs olla tehtynä parin viikon päästä ja toinen ennen joululomaa.. Huoh. Haluisko joku tulla mun puolesta kouluun pariks viikoks?

Palkka tuli taas, ihan mukavasti rahaa joista yli puolet pistin säästöön. Säästötilin saldo näyttää oikein kivalta, vaikka vois se vieläkin kivemmalta näyttää. Ostin ittelleni kiikkukengät perjantaina. Tai iskä anto rahat, mutta ite kävin hakemassa. Oikein kivat kengät, tosi hyvät etenkin töissä (: Lidlistä parilla kympillä irtos. Kuvaa ehkä sit jottain vaiheessa, kun jaksan ottaa.

Uus kännykkä houkuttais kans ihan hirveesti. Nykynen on liian pieni, ei siinä muuta vikaa ole. Mutta, koska puhelimet on kalliita ja tuo on vasta jotain puolivuotta vanha en osta mitään ainakaan vielä. Koitan säästää ja hillitä itteäni. Meinasin aamulla ostaa hetken mielijohteesta tabletin, mutta en kuitenkaan.

Mä olen ihan hermoraunio ja äiti saarnaa, mulle kuinka pitäis liikkua enemmän ja syödä paremmin sun muuta. Mutta milläpä liikut, kun energia tahdo riittää edes koiran pissattamiseen koulun jälkeen. Ja koska nirsous niin tuskin tulee syömisetkään muuttumaan. Ikinä en edes tiiä mitä tahon syödä seuraavana päivänä, hyvä että tiedän mitä tahdon syödä tunnin päästä. Eli siis ikinä ei edes olis mitään hyvää ruokaa mitä tekis mieli. Ikuinen ongelma - jääkaappi on täynnä, mutta mitään syötävää siellä ei ole.

Parturissakin pitäis käydä, koska juurikasvu mutta millä ajalla. Meinasin perjantaina nukahtaa hierojalle, koska oon niin väsyny. Tahdon vaan nukkua, mutta ei nukuta. Ainakaan iltasin. Kello tulee puoli ykstoista ja mun pitäis herätä kuudelta kouluun ja missä minä olen? En ainakaan nukkumassa. Taaskaan.

Mä olen niin väsyny, ettei mua jaksa hirveesti edes kiinnostaa minkä näkösenä lähen talosta pihalle. Hiukset sekasin ja päällä suunnilleen vaatteet mitkä sattuu ekana käteen. Voi kun olis jo edes joululoma. En vaan jaksa.

Loppuun vielä yks kuva ettei oo pelkkää tekstiä, nappasin tossa joku päivä uuden profiilikuvan facebookiin:
Ei mulla muuta.

No comments:

Post a Comment